Thursday, April 15, 2010

Kelas Fardhu Ain di SK Tok Kah


Pertama-tamanya ucapan ribuan terima kasih buat Tuan Pengetua SK Tok Kah yang telah memberi kepercayaan kepada pelajar SM Imtiaz Dungun untuk menjadi fasilitator untuk Kem Bestari Solat, SK Tok Kah. Seramai 9 orang pelajar (banat) telah dihantar untuk mengajar pelajar yang berumur 7 hingga 9 tahun. Terima kasih jua buat Ustaz Mohd Borhanuddin dan isteri kerana memilih kami.

Semoga pengalaman mengajar adik-adik ini dapat diaplikasikan dalam kehidupan seharian. Program ini jua melatih kami untuk menjadi mesra alam dengan komuniti. Selain itu, ilmu-ilmu yang selama ini belajar boleh disumbangkan kepada masyarakat, Alhamdulillah.

Info program adalah seperti berikut :

Tarikh : 26 Mac 2010 (siri 1)

Tempat : SK Tok Kah, Dungun

Masa : 8.00 - 12.15 tengahari

Tahniah diucapkan buat pihak sekolah kerana berjaya menganjurkan program seumpama ini. Anak-anak perlu dididik dengan didikan agama sejak daripada kecil bak kata pepatah melentur buluh biarlah daripada rebungnya. SK Tok Kah prihatin terhadap permasalahan anak-anak hari ini. Namun begitu, perlu diingatkan kepada ibu bapa peranan mendidik anak adalah peranan asas kedua ibu bapa bukannya sekolah.

Dilampirkan jua senarai pelajar yang terlibat :

1. Nazihah Abu Razim
2. Farah Aisyah Ahmad
3. Nurul Fadilla Mohamad
4. Sahida Che sidek
5. Noor Azilah Ahmad
6. Nik Aishah Nik Rashidin
7. Mas Hidayu Mohd Haris
8. Nabiela Husna
9. Fatin Aina Zulkhairi Amin

0 comments:

Post a Comment

 

SUMUR Imtiaz Dungun Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template